niedziela, 10 czerwca 2012

012: Leczenie kompleksów za pośrednictwem internetu.

Cześć, dzisiaj temat zupełnie niekosmetyczny, mam nadzieję, że i tak was zainteresuje chociaż w minimalnym stopniu.
Miałam o tym napisać już wcześniej, bo razi mnie to niesamowicie. Otóż chodzi mi o kompletny brak kultury w internecie, rzucanie w siebie bezpodstawnymi wyzwiskami, oczywiście anonimowo, bo kto miałby odwagę pisać to wszystko pod swoim prawdziwym imieniem i nazwiskiem? Jedne z bardziej zawistnych i obraźliwych komentarzy można zauważyć często to na portalach plotkarskich lub takich o tematyce uroda/pielęgnacja/moda, gdzie każdy w komentarzach pod artykułem jest anonimowy i dzięki temu jak widać każdemu puszczają hamulce. Największe "kontrowersje" i wybuchy negatywnych komentarzy zauważyłam przy tematach szczupła/gruba, blondynka/brunetka, mały biust/duży biust, niskie/wysokie, czyli po prostu przy dwóch sprzecznościach - i tutaj się zaczyna. "Anorektyczki", "spaślaki", "blond pustaki", "karły", "kurduple", "wieżowce" i słynne już "polaczki z ciemnogrodu" (co jest jeszcze zabawniejsze, gdy pisze to polak) - takich wyzwisk jest mnóstwo, jakby każdy każdemu chciał udowodnić, która z "grup" jest lepsza, ale kto posłucha anonima rzucającego wulgaryzmami? Wnioskuję tylko, że takie osoby mają po prostu kompleksy i nie czują się dobrze w swoim ciele, ja mimo, że jestem szczupła, nie wchodzę na artykuły o chociażby modelkach plus size i nie piszę, że to "spaślaki". Mimo, że mam jasne włosy, nie wchodzę na tematy o brunetkach i ich nie wyzywam - bo po co? Da mi to coś? Nie, zupełnie niczego mi to nie da, stracę tylko swój czas, który mogłabym przeznaczyć na robienie czegoś bardziej pożytecznego. Gdyby komentarze można by było dawać dopiero po zalogowaniu na fb, bezpośrednio ze swojego konta to jestem pewna, że ilość wylewanego jadu by się znacznie zmniejszyła, bo ludzie się po prostu wstydzą takiego zachowania, dlatego wypisują te wszystkie rzeczy pod anonimem. Pozostaje mi tylko życzyć im wreszcie dowartościowania i zadowolenia z siebie, którego nie trzeba budować na rzucaniu wyzwiskami w internecie.

Też często widzicie tego typu komentarze? Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

1 komentarz:

  1. Cześć ;d
    Spodobał mi się ten Twój blog :D
    Oczywiście obserwuję :D
    Zapraszam do mnie http://the-olikasa.blogspot.com
    Liczę na miły komentarz i dodanie mojego bloga to obserwowanych ;d
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń