środa, 13 kwietnia 2011

002. Malowanie się, czyli kiedy zacząć.

Hej. Dawno nie pisałam, nie miałam natchnienia, weny i pomysłu na notkę. Pomysłu na to, żeby poskładać te wszystkie moje myśli w jedną, porządną całość. A nie chciałam pisać od niechcenia, żeby tylko zaśmiecić onet. Dzisiaj będzie o tym, nad czym zastanawia się większość nastolatek w Polsce, czyli kiedy zacząć się malować, jaka jest na to odpowiednia pora. Ja zawsze uważałam, że najbardziej odpowiedni moment na rozpoczęcie malowania się na codzień to 16 lat. Tak, pewnie mnie wyśmiejecie, ale taka jest prawda. Jestem oburzona, gdy widzę dzieciarnię w przedziale 10 - 13 w pełnym makijażu. Tusz, kredka, puder, podkład, cień . Na co to komu? Nie potrafimy docenić swojego naturalnego piękna? Dziewczyny, nie dość, że niszczycie siebie, swoją skórę i cerę, to zostajecie brane za paniusie i plastiki. Jeżeli dziecko w wieku lat 11 zacznie się malować, to w wieku 20 będzie wyglądało o 10 lat starzej. I to właśnie moim zdaniem należy do większych z błędów młodości XXI wieku, bo już na całe życie odciska piętno na skórze w postaci przedwczesnych zmarszczek i źle wyglądającej skóry i cery. : ] Ja nie piszę tego w ramach bycia złośliwą, serio. Po prostu strasznie razi widok ładnej dziewczyny w niedokładnym i nieumiejętnym makijażu, którego wcale nie potrzebuje. Zagubionej dziewczyny. Bo wszystkie w wieku nastoletnim jesteśmy zagubione, taka prawda. Jesteśmy zagubione i próbujemy odnaleźć własną siebie, własny styl wyglądając czasami nawet śmiesznie. Ale w końcu dochodzi do tego, że odnajdujemy samą siebie, to jest pewnien rodzaj wygranej. Niby to nic takiego, ale zawsze odczuje się jakąś satysfakcję. Wracając do tematu - pisałam już wyżej, że makijaż na codzień według mnie najlepszy od 16 lat. A wcześniej ? A wcześniej można sobie oczywiście pozwolić na jakąś dobrą mascarę i błyszczyk, dzięki którym będziemy wyglądały zawsze świeżo. Świeżo, bo np. tona tapety i pomarańczowa skóra nie są świeże, ładne i nie pasują do nastolatek. Kończę już, BB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz